ORGANITZACIÓ DEL VIATGE COMBINAT
L'organització del producte de viatge combinat és realitzada per ALL YOU NEED IS TRAVEL S.L., C.I.F B-44691681, i la seva marca comercial registrada GANESHA TRAVEL i domicili social al c/Fontanilles 15 de 17002 Girona, que actua en nom propi i en qualitat d'ORGANITZADOR i DETALLISTA dels viatges publicats en aquesta web i tots els que se'n derivin o es dissenyin sota la seva marca.
1. Sol·licitud de pressupost a mida
El (possible) viatger sol·licitarà un pressupost a través dels canals especificats de contacte (telèfon, email, presencial) per a un viatge del vostre interès. Els passos a seguir seran els següents:
2. Contractació del viatge combinat
Informació precontractual
Informació sobre disposicions aplicables a passaports, visats i vacunes
Sol·licitud de reserva
Confirmació de la reserva
La perfecció del contracte de viatge combinat es produeix amb la confirmació de la reserva. Des d'aquell moment el contracte de viatge combinat és de compliment obligat per a les dues parts.
Calendari de pagament
3. Regles aplicables a les prestacions del viatge combinat
Prestacions
Les prestacions que integren el contracte de viatge combinat resulten de la informació proporcionada al consumidor prèviament al/s pressupost/s de viatge i no es modificaran llevat que l'agència de viatges i el viatger ho acordin expressament segons el que preveu la Clàusula 1.3.
Amb antelació a l'inici del viatge, l'agència de viatges proporcionarà al viatger els rebuts, vals i bitllets necessaris per a la prestació de serveis.
Allotjament
Tret que una altra cosa s'indiqui en les condicions particulars del contracte:
Transport
Altres serveis
4. Drets i obligacions de les parts abans de linici del viatge
Modificació del contracte
El viatger podrà optar entre acceptar la modificació proposada o resoldre el contracte sense penalització. Si el viatger opta per resoldre el contracte, podrà acceptar un viatge combinat substitutiu que, si escau, li ofereixi l'agència organitzadora o l'agència detallista. Aquest viatge substitutiu ha de ser, si és possible, de qualitat equivalent o superior.
Si la modificació del contracte o el viatge substitutiu donen lloc a un viatge de qualitat o cost inferior, el viatger té dret a una reducció adequada del preu.
En cas que el viatger opti per resoldre el contracte sense penalització o no accepti el viatge combinat substitutiu ofert, l'agència organitzadora o, si escau, l'agència minorista, reemborsaran tots els pagaments realitzats en concepte del viatge, en un termini no superior a catorze dies naturals a partir de la data de resolució del contracte. A aquests efectes, s'aplica el que disposen els apartats 2 al 6 de la Clàusula 22.
Revisió del preu
Cessió de la reserva
Resolució del viatge pel viatger abans de la sortida del viatge
Cancel·lació de viatge per l'organitzador abans de la sortida del viatge
Si l'agència organitzadora o, si escau, l'agència detallista cancel·len el contracte per causes no imputables al viatger, han de reintegrar la totalitat dels pagaments realitzats pel viatger en un termini no superior a 14 dies naturals des de la terminació del contracte. L'agència no serà responsable de pagar cap compensació addicional al viatger si la cancel·lació és perquè:
a)El nombre de persones inscrites per al viatge combinat és inferior al nombre mínim especificat en el contracte i l'agència organitzadora, o si escau, l'agència minorista, notifiquen al viatger la cancel·lació en el termini fixat en aquest, que com a molt tard serà de:
o 20 dies abans de l'inici en cas de viatges de més de 6 dies de durada.
o 7 dies en viatges entre 2 i 6 dies.
o 48 hores en viatges de menys de 2 dies.
b) L‟organitzador es veu en impossibilitat d‟executar el contracte per circumstàncies inevitables i extraordinàries i es notifica la cancel·lació al viatger sense demora indeguda abans de l‟inici del viatge combinat.
Desistiment abans de l'inici del viatge en contractes formalitzats fora de l'establiment
En el cas de contractes celebrats fora de l'establiment (entenent-se com a tals aquells definits a l'article 92.2 del Reial Decret Legislatiu 1/2007), el viatger podrà desistir del viatge contractat per qualsevol causa i sense penalització, amb dret a devolució del preu abonat a concepte del viatge, dins dels 14 dies següents a la subscripció del contracte.
5. Drets i obligacions de les parts després de l'inici del viatge
Deure de comunicació qualsevol manca de conformitat del contracte
Si el viatger observa que qualsevol dels serveis inclosos en el viatge no s'executa de conformitat amb el contracte, el viatger haurà d'informar de la manca de conformitat a l'agència organitzadora o, si escau, a l'agència minorista sense demora indeguda, tenint en compte les circumstàncies del cas.
Esmena qualsevol manca de conformitat del contracte i no prestació, segons el convingut al contracte, d'una part significativa dels serveis de viatge
Impossibilitat de garantir retorn segons allò previst al contracte per circumstàncies inevitables i extraordinàries
Deure col·laboració del viatger al normal desenvolupament del viatge
El viatger haurà de seguir les indicacions que li faciliti agència organitzadora, la minorista o els seus representants locals per a l'execució adequada del viatge, així com a les reglamentacions que són d'aplicació general als usuaris dels serveis compresos en el viatge combinat. En particular, en els viatges en grup guardarà el degut respecte als altres participants i observarà una conducta que no perjudiqui el desenvolupament normal del viatge.
Deure assistència de l'agència
6. Responsabilitat contractual per compliment defectuós o incompliment
Responsabilitat de les agències de viatge.
Dret a reducció del preu, indemnització i limitacions
7. Reclamacions i accions derivades del contracte
Llei Aplicable
Aquest contracte de viatge combinat es regeix pel que s'ha acordat entre les parts i pel que estableixen aquestes condicions generals, les normes autonòmiques vigent i aplicables, així com el que disposa el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre pel que saprova el text refós de la Llei General per a la defensa dels consumidors i els usuaris i altres lleis complementàries.
Reclamacions a l'agència
Resolució alternativa de conflictes
Accions judicials
Horari: de dilluns a divendres de 10h a 13h30 i de 17h a 19h.